Loma lähestyy, viimeinkin, vain neljä työpäivää jäljellä ja sitten saan nukkua niin pitkään kuin haluan. Kesä on ollut kiireistä aikaa, lähes jokaisena viikonloppuna olen ollut menossa jonnekin. Koska olen kuutisen viikkoa käynyt kotona vain nukkumassa tai vaihtamassa laukkua, meni eilinen nimipäivä siivouksen merkeissä. Siivoukseni ei ollut kovin perusteellista, mutta nyt tavarat ovat paikoillaan ja enimmät villakoirat on imuroitu pois. Kunhan pesukone saa pyykit pestyä (hyi minua pesen pyykkiä näin myöhään) taidan painella pehkuihin, sillä syntymäpäivillä käynti väsyttää kummasti. Olen reilun viikon aikana juhlinut kolmet syntymäpäivät, sankareiden yhteenlaskettu ikä on huimat 99 vuotta.

Tein eilen pitkästä aikaa Mystery Stolea, olen edelleen menossa ensimmäisessä vihjeessä. Kesälomalla sitten teen tuotakin neuletta hiukan pidemmälle, kun voin istua neulomassa aivan rauhassa. Myös baijerilaiseni odottavat valmistuvansa kesälomalla.

Suomalainen salainen ystävä alkoi jo tänään, oma snyni oli jo jättänyt kommenttia. Nyt pitäisi keksiä miten ilahdutan omaa salaista ystävääni...