Olen tänään viettänyt vapaapäivää. Ulkona paistaa aurinko, mutta kova tuuli ja matala lämpötila eivät innosta ulkoiluun. Niinpä päivä on mennyt ostosten ja posti-ihailujen merkeissä, aamulla postimies toi minulle Baijerilaislangat (esittäytyvät myöhemmin, serpenttiiniin verhoutuneena) ja talven IK:n. Tämä oli jo toinen numero, ensimmäiseni sain alkukuusta, no enempää ei pitäisi olla tulossa. Kesänumeron pitäisi tipahtaa postiluukusta parin viikon sisällä.

I have had a day off today. Sun is shining but weather is windy and cold so I haven't been outdoors. I have spent my day by shopping and opening some post, in the morning postman brought my Bayerische yarns (you can see them later, with some serpentine) and IK's Winter 2006 issue, this was the second one to arrive, first one came about month ago, I think this is the last winter issue, Summer issue should be here in two weeks.

553427.jpg
Jotain vihreää kevääksi ja jotain paidan alle
Something green for spring and something to wear under the t-shirt


Tämän kuvan myötä toivotan kaikille hauskaa vappua!
With this picture I wish You all Happy 1st of May!

553425.jpg