Lähdin tänään todella aikaisin kohti kotia, sillä vaihteeksi tietokoneongelmat estivät työnteon. Kotimatkalla kävin lähettämässä mummille syntymäpäiväkortin huomiseksi. Kotosalla tein ensimmäisen kokeilun baijerilaissukista, mutta alku taitaa mennä purkuun; lanka ei ehkä sittenkään ole mieleistä ja puikotkin (2 mm) ovat liian isot.

I left home early today because of massive computer problems. On the way to home I went to a post office to send a birthday card to my granny. At home I started to knit Bayerische Socks but I'm going to frog them; I'm not sure that I like the yarn I chose and needles (#0) are too thick.

Viime päivinä blogeissa on esitelty neulatyynyjä, minulla niitä on kaksi molemmat itse tehtyjä. Täytyy varmaan jossain vaiheessa tehdä hienompi kankainen neulatyyny, eihän tuota kehtaa esitellä.

In last couple of days there have been pin cushion meem in knit blogs, here my two pincushions I have made them by myself. Maybe I should make a new one because one made of fabric is so ugly.
527040.jpg


Soittivat muuten huonekaluliikkeestä, saan parvekekalusteet lauantaina.
They called from the furniture shop, I'm getting my new balcony furniture on Saturday.