Sain kuin sainkin kypärämyssyn valmiiksi ennen äitini lähtöä. Tältä se näytti ilman solmimisnauhoja, tein siihen elämäni ensimmäiset i-cordit. Silkkimyssyn alla on neulevihkoni, jota olen kiltisti täyttänyt koko vuoden, hyvä minä.

428168.jpg

Miten edestakais-neule voikin olla noin epätasaista? Lankana myssyssä on Drops Alpaca, jota kului 28 grammaa. Koko kuulemma on hiukan yli 3 kuukautta vanhalle sopiva (asiantuntija kertoi näin, minä en oikein noista vauvoista tiedä tarpeeksi). Vieressä on Ruskovilla silkkimyssy, joka kuulemma on kaikkein paras pienten vauvojen myssy, tämäkin mielipide on asiantuntijalta, joka pyysi sellaisen hankkimaan. Äidilläni on parinkymmenen vuoden neuvolantätikokemus omien lasten lisäksi eli luotan hänen arvostelukykyynsä omaani enemmän näissä lapsi- ja vauva-asioissa.

Olen saanut Conwyjen varsikavennukset valmiiksi eli tuossa telkkaria katsellessa jatkan vartta päästäkseni jossain vaiheessa kantalapun tekoon. Pohje on edelleen sen verran kipeä, että menen soittelen huomenna lääkäriaikaa.

Minun pitäisi tehdä päätös kasvimaan suhteen, alan taipua siitä luopumiseen, sillä rikkaruohojen takia sitä olisi syytä kesannoida ensi kesän ajan ja silti siitä pitäisi maksaa täysi vuokra (39 €). Taidan siirtyä takaisin parvekeviljelyyn.