Aloitin eilen uudet sukat (yllätys, yllätys) ja sain aamulla kantapäänkin käännettyä. Kun sitten päätin sovittaa sukkaa oli sen leveys melkoinen yllätys. Minulla on leveähkö jalka, mutta tuo olisi mennyt Aku Ankallekin. No niinpä sitten purin liki valmiin sukan ja aloitin alusta pienemmällä silmukkamäärällä.

Olen koko viikon katsellut lankoja Ebayssä ja tänään oli sitten pakko jo osallistua huutokauppaan. Bambupuikot ovat jo tulossa melko varmasti, mutta langoista ei vielä ole tietoa. Postikulut ovat melkoiset, joten ihan hirvittävän suuria summia en ole valmis langoista maksamaan, sillä langat pitäisi mielestäni saada huutokaupasta normaalikauppaa edullisemmin. Viikon päästä jo tiedän kuinka kävi, hiukan epäilen saanko mitään, mutta hyvässä lykyssä minulle on tulossa värjättävää ja neulottavaa koko ensi talveksi.


Jos saan langat niin sitten pitää ostaa Kool Aidiakin, sillä en minä noin värittömistä langoista jaksa neuloa edes villasukkia. Olen valinnut langat tarkoituksella niin, että ne voisi värjätä mieleisekseen.